මේකත් ඔබලම යන්න...

Sunday, July 15, 2012

Brown උඹ...!!!



 උඹව අපේ ගෙදරට ගෙනාවේ 2000 අවුරුද්දේ, එතකොට මම 6 පන්තියේ.

මට තාම මතකයි උඹව මම ඔඩොක්කුවෙ තියාගෙන අපේ ගෙදරට අරගෙන ආපු හැටි, ඒකාලෙ උඹ පොඩි එකා, මගේ කකුල් දෙක වටේ කැරකි කැරකි උඹ මාත් එක්ක සෙල්ලම් කරපු හැටි තාම මතකයි.

මතකද? උඹ අපිත් එක්ක මාතර ගියා?, උඹ අපේ Double Cab එකේ පිටිපස්සෙ වාඩිවෙලා ආතල් එකේ ගියපු හැටි, බේරුවල Beachඑකේ සෙල්ලම් කරපු හැටි...

ඇත්තටම උබ අපේ ගෙදරට හොඳ ආරක්ශකයෙක් උනා...

එක අලුත් අවුරුද්දක, රතින්ඤා පත්තු කරනකොට මගේ කකුල් දෙක ගාවට වැටුන රතින්ඤා කරල කටින් අරගෙන වීසි කරන්න තරම් උඹ නිර්භීත උනා...

උබ අපේ ගෙදර 5 වෙනි සාමාජිකය උනා කියුවොත් මම හරි,

ඔහොම හෙමිහිට අවුරුදු 12.5 ම ගෙවිල ගියා, මේ අවුරුද්දේ මුල ඉඳලම මට තේරුනා උබ ටික ටික දුර්වල වෙනවා කියලා,

ඔහොම ඉඳලා පහුගිය සතියෙ උඹට ටිකක් අමාරුයි කියල තේරුනා, ගිය සෙනසුරදා (7) උඹේ අන්තිම දවසේ උදේ මම උඹේ ඔලුව අත ගාල, ඉක්මනට සනීප වෙයං කියල Lecturs ගියා.

හවස 4.304මල්ලි කතා කරල කියුවා"අයියේ... Brown මැරුණා"...

“මිනිසාගේ ළඟම මිතුරා සුනඛයාය” , යන කියමනට උඹ සාධාරණය ඉශ්ඨ කළා...


අදට උබ ගිහින් දවස් 8, තාමත් මිදුලට ගියාම උබ අපේ ළඟ ඉන්නව වගේ දැනෙනවා...

තව මාසෙකින් නැත්නම් දෙකකින් අපේ ගෙදරට තව එකෙක්ව අරන් එයි,

ඒත් උඹ නැති අඩුව පුරවන්න ඌට බැරිවෙයි...

මම මේ ලියපු ඒවා වල කිසිම සම්බන්දයක් නම් නැතුව ඇති, හිතට එන දේ ලියුවා...


මේ ගැන ලියන්න මාව උනන්දු කරපු LoLdY  DoLL ට  Thanx.

7 comments:

  1. no need to say thnx for that Matiya...
    aft reading this i too flt realy sad & i shud say ur atempt on writin this story was succesful coz it brought tears to my eyes..

    i miss brown..such a cute & innocnt doggy.... :(

    ReplyDelete